ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ

ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΙΚΕΣ ΑΡΙΕΤΕΣ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Θεισόα χθές , σήμερα , αύριο

Ποιος μπορει να μελωποιήσει το πιο κατω ποίημα σε ρυθμο δημοτικο ή λαϊκό


Τραγούδι και νοσταλγία για την Θεισόα


Χωριό μου, χωριουδάκι μου για σένα τραγουδάω

στις δροσερές μπουρμπούλες σου, πάω και ξεδιψάω

Χωριό μου χωριουδάκι μου στα σκιερά ρουμάνια

Έχω πιστό μου σύντροφο τα αψηλά πλατάνια



Το βράδυ πάνω στα βουνά. το ασημί φεγγάρι

Φέγγει με την χάρη του κάθε σου κλωνάρι

Τ’ αστέρια στο στερέωμα σκορπούν μαργαριτάρια

Και χαιρετούν περίφανα τα αρχαία σου αγκονάρια



Όπου και να βρίσκομαι η σκέψη μου κοντά σου

Στα αρχαία σου τα μάρμαρα και στα πολλά βουνά σου

Χωριό μου, χωριουδάκι μου εσένα τραγουδάω

Στις δροσερές μπουρμπούλες σου πίνω και ξεδιψάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: